Využití informačních technologií v pedagogické práci vysokoškolského ústavu

Roč.14,č.3(2004)

Abstrakt
Příspěvek seznamuje s využitím informačních technologií v pedagogické práci vysokoškolského Ústavu biochemie, chemie a biofyziky Fakulty veterinární hygieny a ekologie Veterinární a farmaceutické univerzity Brno. Využití informačních technologií je analyzováno na základě členění
interakcí a prostředků výuky dle Lighta a Coxe (2001). Jedná se o vzájemné interakce akademických pracovníků a studentů, studentů navzájem, studentů a ostatních, včetně interakce ve vztahu ke studijním materiálům.

Klíčová slova:
informační technologie; Internet; webové stránky; interakce a prostředky výuky; vysokoškolská pedagogika
Reference

Průcha, J. Přehled pedagogiky. Praha: Portál, 2000, 269 s. ISBN 80-7178-399-4.

Průcha, J. Moderní pedagogika. 2., přeprac. a aktual. vyd. Praha: Portál, 2000, 488 s. ISBN 80-7178-631-4.

Vašutová, J., a kol. Vybrané otázky vysokoškolské pedagogiky. Praha: Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta, 1999, 222 s. ISBN 80-86039-97-8.

Vašutová, J. Strategie výuky ve vysokoškolském vzdělávání. Praha: Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta, 2002. ISBN 80-72990-100-1.

Zlatuška, J. Vzdělání pro informační společnost. Praha: ČVUT, 1997. ISBN 80-01-01710-9.

Zlatuška, J. Informační společnost. In Evropská integrace a české vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1999, s. 28-58. ISBN 80-210-2187-X.

Metriky

384

Views

189

PDF views