Projekt ve výuce chemie jako způsob realizace osobnosti žáka na základní škole
Roč.14,č.2(2004)
projektová metoda; projekt; organizace projektové výuky; miniprojekt; význam projektu; projekt „Čokoláda“
Beneš, P., Pumpr, V., Banýr, J. Základy chemie 2. Praha: Fortuna, 1995.
Bílek, P., Solárová. M., a kol. Psycho genetické aspekty didaktiky chemie. Hradec Králové: Gaudeamus, 2001.
Chupáč, A. Čokoláda. Námět k projektové výuce v chemii na základní škole. Moderní vyučování, 2003, roč. IX., č. 8, s. 24. Kladno, AISIS.
Maňák, J. Nárys didaktiky. Brno: PdF MU, 1994.
Maňák, J. Stručný nástin metodiky tvořivé práce ve škole. Brno: Paido, 2001.
Mareš, J. Učitelovo pojetí výuky. Brno: MU, 1996.
Mareš, J., Křivohlavý, J. Komunikace ve škole. Brno: MU, 1995.
Parízek, V. Jak naučit žáky myslet. Praha: PedF UK, 2000.
Petty, G. Moderní vyučování. Praha: Portál, 1996.
Pumpr, V., Beneš, P., Herink, J. K projektovému vyučování v chemii a zeměpisu na ZŠ. Texty pro pedagogický experiment. Praha: VÚP, 2001.
Skalková, J. Za novou kvalitu vyučování. Brno: Paido, 1995.
Solárová, M. Motivační prvky ve výuce chemie. Ostrava: OU, 2002.
Solárová, M. Styl Učení žáka při práci s chemickým textem. Sborník přednášek z mezinárodní konference didaktiků chemie. Hradec Králové: Gaudeamus, 1997.
Švecová, M. Teorie a praxe zařazení školních projektů ve výuce přírodopisu, biologie a ekologie. Praha: UK Karolinum, 2001.
Vrána, S. Učebné metody. In Malach, J. Didaktika pro doplňující pedagogické studium. Ostrava: OU, 2001.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Aleš Chupáč