Krizově-intervenční kompetence učitelů
Roč.13,č.4(2003)
Lazarová, B., Em měrová, K. Kde děti hledají pomoc. In Novinky v pedagogické a školní psychologii. Zlín: Lingua - Informační a vzdělávací centrum, 2002, s. 71-78. ISBN 80-238-8161-2.
Ludewig. K. Systemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Praha: Palata, 1994. ISBN 80-901710-0-1.
Mareš, J. Záměrné nevyhledávání pomoci u žáků nacházejících se v tísni. In Mareš, J., a kol. Sociální opora u dětí a dospívajících II. Hradec Králové: Nukleus, 2002, s. 69 až 77. ISBN 80-86225-25-9.
Skorunka, D. Východiska sociální opory poskytované rodinám a dospívajícím. In Mareš, J., a kol. Sociální opora u dětí a dospívajících II. Hradec Králové: Nukleus, 2002, s. 136-144. ISBN 80-86225-25-9.
Sciilippe, A ., Schweitzer, J. Systemická terapie a poradenství Brno: Cesta, 2001. ISBN 80-7295-013-4.
Svatoš, T., Mareš, J. Prvky sociální opory v přípravě budoucích učitelů. In Mareš, J., a kol. Sociální opora u dětí a dospívajících II. Hradec Králové: Nukleus, 2002, s. 165 až 177. ISBN 80-86225-25-9.
Úlehla, I. Umění pomáhat. Písek: Renesance, 1996. (ISBN neuvedeno).
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Bohumila Lazarová