Potrebujeme nové povolanie pre pedagógov?
Roč.13,č.4(2003)
Blahutová, V. Problémoví žiaci. Diplomová práca. Prešov: FF PU, 2003.
Búgelová, T. Status a prestíž učiteľského povolania. In Biodromálne premeny učiteľa - zborník z vedeckého kolokvia. Prešov: FF PU a PMC (v tlači).
Beňo. M., a kol. Učiteľ v procese transformácie spoločnosti. Bratislava: ÚIPŠ, 2001. ISBN 80-7098-305-1.
Delors, J., a kol. Učení je skryté bohatství. Zpráva mezinárodní komise UNESCO: „Vzdělávání pro 21. století“ . Praha: URVŠ, 1997.
Jurčová, T. Poruchy v správaní žiakov (Agresivita žiakov a šikanovanie medzi žiakmi)- Diplomová práca. Prešov: FF PU, 2002.
Kalafová, Z. Uplatnenie absolventov FF P U (UPJŠ) študijného odboru pedagogika v praxi. Diplomová práca. Prešov: FF PU, 2003.
Memorandum o celoživotnom vzdelávaní sa. Pracovný materiál Európskej komisie. Vzdelávanie dospelých, 2001, č. 2. s. 7-40.
Mareš, J. Sociálni opora u dětí a dospívajících II. Hradec Králové: Nucleus, 2002. ISBN 80-86225-25-9.
Mareš, J. Učitel jako zdroj sociální opory pro žáky a studenty. In Studia paedagogica. Pozitivní témama a nálezy v pedagogice a pedagogickém výzkumu. Sborník prací FF.
Brněnské univerzity. Rada pedagogická U8, str. 41-54. Brno: FF MU, 2003. ISBN 80-210-3120-4.
Opekarová, O., Vokounová-Svatošová, B. Uplatnění absolventů oborového studia pedagogiky v praxi. Pedagogická orientace, 2001, č. 1. str. 66-87.
Popovcová, A. Sociálne prostredie a jeho vplyv na poruchové správanie žiakov. Rigorózna práca. Prešov: FF PU, 2002.
Senajová, A. Násilie v škole. Diplomová práca. Prešov: FF PU, 2003.
Smékal, V. 2001. Nové výzvy doby a očekávání adresovaná psychologii. In Inteligencia a osobnosť. Bratislava: ÚEPs. SAV, 2001, s. 6-11.
Soták, R. Pedagóg školy - sci-fi, alebo možná realita? Diplomová práca. Prešov: FF PU, 2003.
Svatoš, T ., Mareš, J. 2002. Prvky sociálni opory v přípravě budoucích učitelů. In Mareš, J. Sociální opora u dětí a dospívajících II. Hradec Králové: Nucleus, 2002. ISBN 80-86225-25-9.
Štech, S. Školní psychologie v Evropě (vybrané země) - problémy a klíčová témata. In Psychológia v škole - Zborník príspevkov Košice: UPJŠ, 2002, s. 21-31. ISBN 80-7097-497-4.
Taratutová, A. Rozbor najčastejších problémov žiakov a ich riešenie výchovným poradcom. Diplomová práca. Prešov: FF PU, 2003.
Zawadzki, K. Poradnictwo v teoretycznych rozważaniach Olgi Czerniawskiej. In Juras-Krawczyk, B., Sliwerski, B. Pedagogiczne drogowskazy. Kraków: Impuls, 2000. ISBN 83-88030-73-6.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Marta Černotová