Málotřídní škola ve věku informačních technologií

Roč.13,č.2(2003)

Abstrakt

Příspěvek je zamyšlením nad proměnami vzdělávání v období rozvíjející se informační společnosti. Pozornost je věnována i aktuálním otázkám české vzdělávací soustavy, která začíná realizovat státní informační politiku v období dokončování reformy veřejné správy ve školství, související s povinným přechodem mateřských a základních škol na právní subjektivitu, na příkladu málotřídní školy. Diskutujeme problém informační gramotnosti a s tím související otázku změn v pojetí přípravy budoucích učitelů. Příspěvek obsahuje zamyšlení nad hodnocením kvality ve vysokém školství a informace týkající se počítačové podpory v rámci systému vnitřního hodnocení kvality vzdělávacích aktivit vysoké školy. Chceme ukázat, že i malá škola může být vstřícná vzdělávacím potřebám nastupujících generací. Takovým přístupem je projekt „Málotřídní škola ve věku informačních technologií".

 

 

 

 

Reference

Koncepce státní informační politiky ve vzdělávání. Praha: MŠMT, 2000.
JEŽEK, F. Státní informační politika ve vzdělávání. Podkladová studie - rukopis. Plzeň,
2000.
Proceedings of conference „ The Impact on Academie Institutions oj Research Evaluation
Systems". Lisbon: C R E , 2000.
RYJÁČEK, Z., KOTLANOVÁ, A., HEROUT, P. Systém hodnocení a řízení kvality výuky na
ZČU. Plzeň: Západočeská univerzita, 2000.

Metriky

382

Views

186

PDF views