Současný stav a nový model dalšího vzdělávání učitelů
Roč.13,č.1(2003)
Patočka, J. Filosofie výchovy. Studia paedagogica 18. Praha: PedF UK, 1997. ISSN 0862-4461.
Palán, Z. Výkladový slovník vzdělávání dospělých. DAHA, 1997. ISBN 80-902232-1-4.
Kohnová, J. Další vzdělávání učitelů se zřetelem k jejich rolím a funkcím. In Walterová, E. (ed.) Učitelé jako profesní skupina, jejich vzdělávání a podpůrný systém. Výstup projektu rezortního výzkumu MŠMT ČR č. LS 20007 „Podpora práce učitelů.“ Praha:
Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2001, 1. díl, str. 64-91, 143-1*54, ISBN 80-7290-059-5.
Kohnová, J. Další vzdělávání učitelů se zřetelem k jejich funkcím ve škole. In Walterová, E. (ed.) Učitelé jako profesní skupina, jejich vzdělávání a podpůrný systém. Výstup projektu rezortního výzkumu MŠMT ČR č. LS 20007 „Podpora práce učitelů.“ Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2001, 2. díl, str. 36-42, s. 248, ISBN 80-7290-059-5
Vašutová, J. Kvalifikační předpoklady pro nové role učitelů. In Walterová, E. (ed.) Učitelé jako profesní skupina, jejich vzdělávání a podpůrný systém. Díl 1. a 2. Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2001.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Jana Kohnová