Příprava studentů učitelství na vnitřní přeměny naší školy
Roč.15,č.2(2005)
Stať se zabývá problematikou přípravy studentů učitelstv na aktuální změny v současné české škole, především na realizaci rámcových vzdělávacích programů na ZŠ a SŠ. Autorka popisuje zkušenosti s využitím pedagogických inovací v předmětu Obecná didaktika a klinický semestr. V závěru stati autorka prezentuje výsledky dílčího průzkumu mezi studenty učitelství, který byl zaměřen na hodnocení přípravy budoucích učitelů pro praxi v současné škole.
pedagogické inovace ve výuce obecné didaktiky a klinického semestru; klíčové didaktické dovednosti; učební úlohy; microteaching; portfolio; rámcové vzdělávací programy; školní vzdělávací programy; integrace učiva; rozvíjení mezipředmětových vztahů

Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2014 Czech Pedagogical Society