Omnia sponte fluant, absit violentia rébus

Roč.1,č.1(1991)

Reference

ALT, R.: Der fortschrittliche Charakter der Pädagogik Komenskýs. Berlin 1954.

KLÖDEN, O.: Der Begriff der Naturgemässheit bei Comenius und Rousseau. Breslau 1929.

KOMENSKÝ, J. A .: Velká didaktika. Vybrané spisy Jana Amose Komenského, I. Praha 1958.

KOMENSKÝ, J. A.: Vševýchova. Praha 1948.

KOMENSKÝ, J. A.: Výbor z Obecné porady o nápravě věcí lidských. Vybrané spisy J. A. Komenského, IV. Praha 1966.

KOMENSKÝ, J. A.: Východisko ze školských labyrintů na volné prostranství. Vybrané spisy Jana Amose Komenského, II, Praha 1960.

KOPECKÝ, J., PATOČKA, J., KYRÁŠEK, j.: Jan Amos Komenský, Nástin života a díla. Praha 1957.

KRASNOVSKU, A. A.: Jan Amos Komenskij. Moskva 1953.

KVAČALA, J.: Jan Amos Komenský, jeho osobnost a jeho soustava vědy pedagogické. Praha 1920.

MAŇÁK, J.: J. A. Komenský o názorném vyučování. Komenský, 1990, č. 1, s. 3 - 6.

MINGAZOV, E. G.: Gnoseologičeskije osnovy principa nagljadnosti v obučenii. Sovetskaja pedagogika, 1975, č. 9, s. 18 - 25.

PATOČKA, J.: J. A. Komenský a vyučování přírodním vědám. Přírodní vědy ve škole, 1957, č. 9.

POPELOVÁ, J.: Jana Amose Komenského cesta k Všenápravě. Praha 1958.

RANDHAWA, B. S„ COFFMAN, W. E.: Visual Learning, Thinking, and Communication. N. York 1978.

RÝDL, K.: Místo Františka Tilšera v boji o pokrokovou školu a jeho komeniologické práce. Pedagogika, 1986, č. 3. s. 323-33

Metriky

595

Views

285

PDF views