Český jazyk — vyučovací předmět a předmět vyučování
Roč.3,č.7(1993)
Dyduchowa, A.: Metody kształcenia sprawności językowej ucziow. Krakow, WN WSP w Krakowie 1988.
Maňak, J.: Načrt didaktiky pre ďalšie vzdelavanie pedagogickych pracovnikov. Bratislava, SPN 1989.
Nagajowa, M.: Kształcenie jeżyka ucznia w szkole posstawowej. Warszawa, PWN 1985.
Ondraškova. K: Charakteristiky komunikativni situace po přichodu žaků do zakladni školy. In: Komunikativni zřetel ve vyučovani mateřskému jazyku. Sbornik referatů z mezinarodni konference. Brno UJEP 1986, s. 87-91.
Ondraškova, K.: Uloha otazek učitele ve vyučovacim dialogu na 1. stupni zakladni školy. In: Škola, jazyk, literatura. Sbornik praci pedagogicke fakulty UJEP 1986m s, 139-157.
Ondraškova, K. — Uher/F.: Fungovani textů jazykove časti učebnic českého jazyka pro 1. stupeň zakladni školy z komunikativniho hlediska. In: Acta universitatis Caroline. Philologica 4 -5 , Slavica Pragensia XXXII. Praha, UK 1988, s. 415-427.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2018 Karla Ondrášková