Diagnostika postojů ke škole a učitelskému povolání u studentů učitelství
Roč.8,č.4(1998)
ChrÁska, M. Měření a srovnávání výsledků jednotlivých typů škol v nekognitivní oblasti. Resortní výzkum M§MT RS 071. Olomouc: Pedagogická fakulta UP, 1997.
ChrÁska, M. Postoje budoucích učitelů k učitelské profesi. In Sborník z konference Připravujeme učitele pro 21.století a vstup do Evropy? Olomouc: Pedagogická fakulta UP, 1998, s. 112-117.
ChrÁska, M. Postoje studentů učitelství a učitelů v praxi k učitelské profesi. Závěrečná zpráva vnitřního grantu Univerzity Palackého. Olomouc: Pedagogická fakulta UP, 1996.
Chráska, M. Sémantické pole budoucích učitelů. Závěrečná zpráva vnitřního grantu Univerzity Palackého. Olomouc: Pedagogická fakulta UP, 1995.
Chráska, M. Změny v sémantickém prostoru studentů pedagogické fakulty. Pedagogika, 45 , 1995, č. 1, s. 64-76.
Janoušek, J. Metody sociální psychologie. Praha: SPN 1986.
Karwoski, T. F., Odbert, H. S., Osgood, Ch. E. Studies in synesthetic thinking: II. The roles of form in visual responses to music. University of Illinois, 1942.
Kerlinger, F. N. Základy výzkumu chování. Praha: Academia, 1972.
Osgood, C., Sugi, G., Tannenbaum, P. The measurement of Meaning. Urbana, III, University of Illinois Press, 1957.
Peers, I. S. Statistical Analysis Education and Psychology Researchers. London: Falmer Press, 1996.
Průcha, J. Moderní pedagogika. Věda o edukačních procesech. Praha: Portál, 1997.
Shain, M. E., Wright, J. M. Scales for Measurements of Attitudes. New York: McGraw-Hill, 1963.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2018 Miroslav Chráska