K problematice ekosociálního pohledu na výchovu
Roč.9,č.2(1999)
N/A
Bertrand, Y. Soudobé teorie vzdělávání. Praha: Portál, 1998.
Horká, H. Teorie a metodika ekologické výchovy. Brno: Paido, 1996.
Horká, H., Hrdličková, A. Výchova pro 21. století. Globální výchova v podmínkách české školy. Brno: Paido, 1998.
Kučerová, S. K novému paradigmatu výchovy. Pedagogická orientace, 1995, č. 14, s. 1-8.
Librová, H. Pestří a zelení. Brno: Veronika a Hnutí Duha, 1994.
Lorenz, K. 8 smrtelných hříchů. Praha: Pyramida, 1990.
Moldan, B. K otázce souladu ochrany životního prostředí a hospodářského rozvoje. Sociologický časopis, 1996, č. 3, s. 254.
Naess, A. Materiály z konference „Prostředí pro Evropu“ v Dobříši. 1991. Naše společná budoucnost. Praha: Academia, 1991.
Pelikán, J. Výchova jako teoretický problém. Ostrava: Amosium servis, 1995.
Pelikán, J. Výchova pro život. Praha: ISV-nakladatelství, 1997.
Připravujeme učitele pro 21. století a vstup do Evropy? (Pregraduální a postgraduální příprava učitelů). Sborník z konference. Olomouc: Univerzita Palackého, 1998.
Rusek, L. Lesní moudrost. Inspiromat ekologické výchovy, 1996, č. 6, s. 7-11.
Rynda, I. Globální a regionální problematika vztahu člověka k jeho životnímu prostředí. Příloha zpravodaje ekologické výchovy. Sisyfos, 1997, č. 4.
Skalková, J. Za novou kvalitu vyučování. Brno: Paido, 1995.
Vavroušek, J. Hledání lidských hodnot slučitelných s trvale udržitelným způsobem života. Životné prostredie, 1994, č. 6, s. 288-291
Vavroušek, J. Lidské hodnoty slučitelné s trvale udržitelným způsobem života. In Sborník Lidské hodnoty a trvale udržitelný způsob života. Olomouc: Univerzita Palackého, 1993, s. 91-100.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2018 Hana Horká