K problematice ekosociálního pohledu na výchovu

Roč.9,č.2(1999)

Reference

Bertrand, Y. Soudobé teorie vzdělávání. Praha: Portál, 1998.

Horká, H. Teorie a metodika ekologické výchovy. Brno: Paido, 1996.

Horká, H., Hrdličková, A. Výchova pro 21. století. Globální výchova v podmínkách české školy. Brno: Paido, 1998.

Kučerová, S. K novému paradigmatu výchovy. Pedagogická orientace, 1995, č. 14, s. 1-8.

Librová, H. Pestří a zelení. Brno: Veronika a Hnutí Duha, 1994.

Lorenz, K. 8 smrtelných hříchů. Praha: Pyramida, 1990.

Moldan, B. K otázce souladu ochrany životního prostředí a hospodářského rozvoje. Sociologický časopis, 1996, č. 3, s. 254.

Naess, A. Materiály z konference „Prostředí pro Evropu“ v Dobříši. 1991. Naše společná budoucnost. Praha: Academia, 1991.

Pelikán, J. Výchova jako teoretický problém. Ostrava: Amosium servis, 1995.

Pelikán, J. Výchova pro život. Praha: ISV-nakladatelství, 1997.

Připravujeme učitele pro 21. století a vstup do Evropy? (Pregraduální a postgraduální příprava učitelů). Sborník z konference. Olomouc: Univerzita Palackého, 1998.

Rusek, L. Lesní moudrost. Inspiromat ekologické výchovy, 1996, č. 6, s. 7-11.

Rynda, I. Globální a regionální problematika vztahu člověka k jeho životnímu prostředí. Příloha zpravodaje ekologické výchovy. Sisyfos, 1997, č. 4.

Skalková, J. Za novou kvalitu vyučování. Brno: Paido, 1995.

Vavroušek, J. Hledání lidských hodnot slučitelných s trvale udržitelným způsobem života. Životné prostredie, 1994, č. 6, s. 288-291

Vavroušek, J. Lidské hodnoty slučitelné s trvale udržitelným způsobem života. In Sborník Lidské hodnoty a trvale udržitelný způsob života. Olomouc: Univerzita Palackého, 1993, s. 91-100.

Metriky

262

Views

162

PDF views