Editorial

Josef Kotásek

Abstrakt

Středověký koncept přednášek, na kterých si posluchači přepisují skoro dvě hodiny trvající souvislý a konzistentní projev do nějakého vlastního textu, byl pro mě nepochopitelný už za dob mého studia. Pokud jako učitelé studentům vytýkáme, že neumí udržet pozornost, máme pravdu. To, že k tomu notně přispíváme zastaralým konceptem přednášení, ale sami nevidíme – nejsme to snad my, kdo neumí přitáhnout a udržet pozornost posluchačů?

Bibliografická citace

KOTÁSEK, Josef. Editorial. Časopis pro právní vědu a praxi. [Online]. 2020, č. 1, s. 3-5. [cit. 2020-12-05]. Dostupné z: https://journals.muni.cz/cpvp/article/view/13211

Plný Text:

Reference

Zobrazit literaturu Skrýt literaturu

LIESSMANN, K. P. Vzdělání jako provokace. Academia, 2017, s. 28.