Matušková, Anna: Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006. Brno: Masarykova univerzita. Mezinárodní politologický ústav, 2010, 174 stran, ISBN: 978-80-210-5169-0.

Eva Lebedová

Abstrakt

Knižní recenze / Book review.

Bibliografická citace

Lebedová, E. (2011). Matušková, Anna: Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006. Brno: Masarykova univerzita. Mezinárodní politologický ústav, 2010, 174 stran, ISBN: 978-80-210-5169-0.. Středoevropské politické studie, 13(2–3), 281-284. Získáno z https://journals.muni.cz/cepsr/article/view/4558

Plný Text:

Reference

Zobrazit literaturu Skrýt literaturu

Lees-Marshment, Jennifer (2001): Political Marketing and British Political Parties, Manchester, Manchester University Press.
Ormrod, Robert P. (2006): A Critique of the Lees-Marshment Market-Oriented Party Model, Politics, Vol. XXVI, No. 2, pp. 110-118.



Copyright (c) 2011 Eva Lebedová

Creative Commons License
Tato práce je licencována pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License.