Matušková, Anna: Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006. Brno: Masarykova univerzita. Mezinárodní politologický ústav, 2010, 174 stran, ISBN: 978-80-210-5169-0.
Vol.13,No.2–3(2011)
Abstract
Knižní recenze / Book review.
Author biography
Eva Lebedová
Kontakt: Katedra politologie a evropských studií, Filozofická fakulta Univerzity Palackého, Křížkovského 12, 771 80 Olomouc; e-mail: eva.lebedova@upol.cz.
References
Lees-Marshment, Jennifer (2001): Political Marketing and British Political Parties, Manchester, Manchester University Press.
Ormrod, Robert P. (2006): A Critique of the Lees-Marshment Market-Oriented Party Model, Politics, Vol. XXVI, No. 2, pp. 110-118.
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Copyright © 2011 Eva Lebedová