Systém hodnocení výkonnosti na vysokých školách

Roč.2,č.5(1994)

Abstrakt
Hodnocení výkonnosti představuje závažný problém ve všech typech organizací a o to komplikovanější je tato otázka, v rámci nonprofitní sféry. Tento přfspěvek se pokouší dát základní odpovědi při řešení problematiky hodnocení výkonnosti v rámci univerzit. Zaměřuje se na hodnocení managerů, pedagogických a vědeckých pracovníků, administrativnich a ostatnich zaměstnanců. Jednotlivé odpovědi jsou v tomto smyslu reakcí na sedm základnich otázek:
  • kdo má být hodnocen,
  • jaký způsob hodnocení je nejvhodnější,
  • kdo má hodnotit,
  • jaká má být četnost hodnoceni,
  • má být hodnocení propojeno s odměnou,
  • jaký systém nehmotné stimulace má být uplatněn,
  • co má být hodnoceno.
Systém hodnocení výkonnosti na českých univerzitách je zatím podceňován, avšak v podmínkách rostoucí konkurence bude jeho kvalitní aplikace nezbytností.

Stránky:
30–36
Metriky

288

Views

98

PDF (angličtina) views