Systém hodnocení výkonnosti na vysokých školách
Roč.2,č.5(1994)
Abstrakt
Stránky:
30–36
Hodnocení výkonnosti představuje závažný problém ve všech typech organizací a o to komplikovanější je tato otázka, v rámci nonprofitní sféry. Tento přfspěvek se pokouší dát základní odpovědi při řešení problematiky hodnocení výkonnosti v rámci univerzit. Zaměřuje se na hodnocení managerů, pedagogických a vědeckých pracovníků, administrativnich a ostatnich zaměstnanců. Jednotlivé odpovědi jsou v tomto smyslu reakcí na sedm základnich otázek:
- kdo má být hodnocen,
- jaký způsob hodnocení je nejvhodnější,
- kdo má hodnotit,
- jaká má být četnost hodnoceni,
- má být hodnocení propojeno s odměnou,
- jaký systém nehmotné stimulace má být uplatněn,
- co má být hodnoceno.
30–36
Copyright © 2018 Ivan Vágner