Zajištění dalšího vzdělávání pedagogů CJV MU

Roč.6,č.3(2017)

Abstrakt

Článek představuje systém zajištění dalšího vzdělávání pedagogů Centra jazykového vzdělávání Masarykovy univerzity a organizační změny vedoucí k jeho vytvoření a rozvoji. První část článku představuje CJV a jeho organizační strukturu, druhá se věnuje dalšímu vzdělávání pedagogů formou skupin CJV a na základě práce s typologií CJV nově vzniklých forem vzdělávání.

 

 


Klíčová slova:
maticová struktura organizace; zájmové skupiny; vzdělávání pedagogů; náslechy; kvalita vzdělávání
Reference

Baldridge, J. V. et al. (1977). Alternative Models of Governance in Higher Education. Research and development memorandum. Stanford Center for Research and Development in Teaching, School of Education, Stanford University.

Birnbaum, R. (1988). How Colleges Work: The Cybernetics of Academic Organization and Leadership. San Francisco: Jossey-Bass.

Burns, A. (1999). Collaborative Action Research for English Language Teachers. Cambridge: CUP.

Burns, A. (2005). Action research: An evolving paradigm? Retrieved May 20, 2016 from http://www.slideshare.net/cherryenglish/burns2005

Byrne, N. (2014). Good news for universities?. The Linguist, vol. 53, no. 2: 14-15.

ENQA. (2005). Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area. Helsinki: ENQA.

File, J. et al. (2006). Thematic review of tertiary education, Czech Republic.Tertiary Review. OECD, Directorate for Education.

Katrňáková, H. (2012). From a pyramid to a matrix. Presentation at the 12thCercles Conference, London.

Šebková, H. (ed.) (2006). Tertiary Education in the Czech Republic. Prague: Centre for Higher Education Studies.

Sporn, B. (1996). Managing university culture: An analysis of the relationship between institutional culture and management approaches. Higher Education 32:41-61.

https://www.cjv.muni.cz/cs/

Metriky

26

Views

5

PDF views