PROCES TRUCHLENÍ V PROSTŘEDÍ ZŠ

Bd.18,Nr.1(2017)

Abstract
Příspěvek se věnuje žákům základní školy, kterým zemřela blízká osoba (nejčastěji rodič či sourozenec).Prožitek ztráty blízké osoby v dětství může být traumatizující, pokud dítě nedostane od svého okolí potřebnoupomoc (Goldman, 2015; Bowlby, 2013; Dudová, 2013, Yalom, 2006). Školu vnímáme jako prostředí, které můžev takové situaci být místem porozumění, podpory a jistoty, pokud jsou učitelé, výchovní poradci a školnípsychologové osobnostně a profesně připraveni takovým situacím čelit. Cílem příspěvku je představit zkušenostiškolní psycholožky, dětské psychoterapeutky a několika učitelů ZŠ s doprovázením dětí školního věku těmitonáročnými situacemi.
Metriky

332

Views

195

PDF (Čeština) views