K právní úpravě klamavé reklamy v nekalé soutěži

Roč.11,č.4(2003)

Abstrakt
Z tradičního zpracování problematiky reklamy v rámci práva nekalé soutěže vyplývá, že reklama v ja­kékoli nekalé podobě byla velmi hojnou nekalosoutěž­ní praktikou. Tehdejší zákonodárce pojal "klamavou reklamu" a další jiné formy nekalosoutěžní reklamy praktičtěji než současný zákonodárce. Konkrétní skut­kovou podstatu pojmenoval "nekalá reklama" a za­řadil ji v zákoně hned pod generální klauzuli (určitě proto, že se jednalo o nejčastěji se vyskytující nekalo­soutěžní jednání).

Stránky:
294–302
Biografie autora

Eva Večerková

Katedra obchodního práva, Právnická fakulta, Masarykova univerzita, Brno

odborná asistentka
Metriky

319

Views

142

PDF views