K právní úpravě klamavé reklamy v nekalé soutěži
Roč.11,č.4(2003)
Abstrakt
Stránky:
294–302
Z tradičního zpracování problematiky reklamy v rámci práva nekalé soutěže vyplývá, že reklama v jakékoli nekalé podobě byla velmi hojnou nekalosoutěžní praktikou. Tehdejší zákonodárce pojal "klamavou reklamu" a další jiné formy nekalosoutěžní reklamy praktičtěji než současný zákonodárce. Konkrétní skutkovou podstatu pojmenoval "nekalá reklama" a zařadil ji v zákoně hned pod generální klauzuli (určitě proto, že se jednalo o nejčastěji se vyskytující nekalosoutěžní jednání).
294–302
Biografie autora
Eva Večerková
Katedra obchodního práva, Právnická fakulta, Masarykova univerzita, Brno
odborná asistentka
Copyright © 2017 Eva Večerková