Účelovost nebo účelnost didaktické parcelace závazkového práva?
Roč.20,č.4(2012)
Abstrakt
Stránky:
319–325
Reakce na zásadní změny normativního základu, kolem něhož jsou vybudovány pedagogické obory občanského a obchodního práva, se dá hypoteticky očekávat někde mezi dvěma (doufám, že rovněž jen hypotetickými) extrémy:
- nechat věci „při starém“ a přizpůsobit se jen novému obsahu úprav
- „nenechat kámen na kameni“ a vých předpisech provést „revoluci“ ve výuce soukromého práva.
- nechat věci „při starém“ a přizpůsobit se jen novému obsahu úprav
- „nenechat kámen na kameni“ a vých předpisech provést „revoluci“ ve výuce soukromého práva.
319–325
Biografie autora
Josef Bejček
Katedra obchodního práva, Právnická fakulta, Masarykova univerzita, Brno
Katedra obchodního práva, Právnická fakulta, Masarykova univerzita, Brno
Copyright (c) 2012 Časopis pro právní vědu a praxi