Editorial

Roč.27,č.3(2019)

Abstrakt
Sotva začal školní rok a už mám příběh ze základní školy jedné z mých dcer. Hodina výtvarné výchovy, kresba, zadání znělo „namalujte yettiho“. Děti celou hodinu malovaly a na konci učitelka procházela mezi lavicemi a nekompromisně hodnotila jednotlivé výkresy. Obvykle známkuje přísně a ani ten den neměl být výjimkou. U jednoho kluka byla ale obzvláště nespokojená: natolik, že jeho výkres roztrhala. Se zdůvodněním, že „takto yetti nevypadá“.

Stránky:
305–309
Reference

DANZIGER, S., J. LEVAV a L. AVNAIM-PESSO. Extraneous factors in judicial decisions. Proceedings of the National Academy of Sciences, 2011, roč. 108, č. 17, s. 6889–6892.

GLÖCKNER, A. The irrational hungry judge effect revisited: Simulations reveal that the magnitude of the effect is overestimated. Judgment and Decision Making, 2016 , roč. 11, č. 6, s. 601–610.

MILLER, C. a M. PARLET. Up to the mark: a study of the examination game, Society of Research into Higher Education. Edinburgh, 1974.

RICHTER, T. Studentská sebevražda a spravedlivý proces. Dostupné z: https://www.respekt.cz

ZIELINSKI, J. Mündliche Prüfungen und praktische Prüfungen. Handbuch Schule und Unterricht, Düsseldorf, 1981.

Metriky

329

Views

133

PDF views