Výuka klinické češtiny u studujících v angličtině na 1. LF UK v Praze
Roč.6,č.1(2016)
čeština jako cizí jazyk; studijní program v angličtině; klinická čeština; anamnéza; rozvoj řečových dovedností
DOLENSKÁ, S. – CITA, S. (2015). Otázky v češtině pro anglické studenty 2. a 3. ročníku 1. LF UK v Praze pro komunikaci s pacienty. Interní pracovní materiál Ústavu dějin lékařství a cizích jazyků 1. LF UK v Praze.
ČERMÁKOVÁ, I. (2012). Talking Medicine. Czech for Medical Students. 261 s. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-246-2104-3.
HRUBANTOVÁ, L. – WEBEROVÁ, B. – HOŘKÁ, M. (1998). Jenom kostra – Just a Skeleton. O zdraví a nemoci česky a anglicky. Medically speaking in Czech and English. 162 s. Praha: Karolinum. ISBN 80-7184-566-3.
CHODĚRA, R. – RIES, L. (1999). Výuka cizích jazyků na prahu nového století. Ostrava: Ostravská univerzita – Pedagogická fakulta. 163 s. ISBN 80-7042-157-6.
CHROBÁK, L. a kol. (2007). Propedeutika vnitřního lékařství. 244 s. Praha: Grada.
ISBN 978-80-247-1309-0.
MACHÁČKOVÁ, D. (2014/2015). Výuka kompenzační strategie v češtině pro studenty lékařství a stomatologie a její význam. CASALC Review, roč. 4, č. 2, s. 11-17. ISSN 1804-9435.
VOKURKA, M. – HUGO, J. a kol. (2008). Velký lékařský slovník. 8. vyd. Praha: Maxdorf. 1143 s. ISBN 978-80-7345-166-0.
Copyright © 2022 Šárka Blažková Sršňová