Školský psychológ/Školní psycholog

Oznámení

 

Pozor - aktualizováno ISSN pro elektronická čísla časopisu

 
Elektronickému časopisu s názvem Školský psychológ/Školní psycholog bylo přiděleno ISSN 2695-0154.
Publikováno: 2020-09-15
 

Příprava mimořádného čísla 1/2020

 

Podobně jako učitelům a pracovníkům v jiných profesí, tak i školním psychologům přináší tato doba nové výzvy.

Na školní psychology se dnes obracejí jak žáci, tak i jejich rodiče, učitelé i vedení škol. Psychologové hledají v odborné literatuře zcela nová témata, hledají inspirace, vytvářejí užitečné materiály pro všechny subjekty.

Chybí jim konzultace tváří v tvář, a tak využívají maily i školní komunikační platformy pro individuální i skupinovou konzultaci, mají přesměrované pracovní telefony na své mobily, nabízejí Skype. Snaží se prezentovat hromadné informace na webu školy.

Jaké jsou, podle naší zkušenosti a odhadu, časté starosti žáků, jejich rodičů či učitelů, se kterými se obvykle na školní psychology v této nelehké době obracejí? Co očekávají? Máme zájem o vaše zkušenosti, které mohou být inspirativní a o materiály, které mohou být dobře využitelné i v praxi dalších škol. Máte-li podobné, neváhejte je poslat. Třeba i s komentářem, jak zafungovaly na vaší škole. Za editory čísla

Jan Mareš a Kateřina Bartošová 

Publikováno: 2020-04-01 Více...
 
Více oznámení...

Vol 20, No 2 (2019)

Obsah

Prehľadové štúdie

Jiří Mareš
2-21
Marta Valihorová, Eva Gajdošová
22-33
Michaela Souček Vaňová
34-49

Výskumné štúdie

Henrieta Roľková, Veronika Zelinková
50-57
Jana Uhláriková, Miriam Križmová
58-66
Lucia Pašková
67-75
Jana Stehlíková
76-84