Crossref Cited-by (5)
1. Příprava učitelů v kontextu kontinuální „optimalizace“
Pavel Doulík, Jiří Škoda
Pedagogická orientace ročník: 24, číslo: 5, první strana: 818, rok: 2014
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-5-818
2. Problém štandardizácie učiteľskej profesie v kontexte profesijného rozvoja učiteľov na Slovensku
Štefan Porubský, Beata Kosová, Ivan Pavlov
ORBIS SCHOLAE ročník: 8, číslo: 3, první strana: 23, rok: 2018
https://doi.org/10.14712/23363177.2015.56
3. Standardy pro učitelské vzdělávání jako cesta ke kvalitě: reflexe vývoje ve Spolkové republice Německo
Miroslav Janík, Karolína Pešková, Tomáš Janík
ORBIS SCHOLAE ročník: 8, číslo: 3, první strana: 47, rok: 2018
https://doi.org/10.14712/23363177.2015.57
4. Postoje univerzitních studentů pedagogicky orientovaných studijních programů k homosexualitě měřené na škále Homosexuality Attitude Scale
Petr Hlaďo
Pedagogická orientace ročník: 25, číslo: 3, první strana: 438, rok: 2015
https://doi.org/10.5817/PedOr2015-3-438
5. Standardy v učitelské profesi: zahraniční přístupy a pokus o jejich zhodnocení
Tomáš Janík, Michaela Píšová, Vladimíra Spilková
ORBIS SCHOLAE ročník: 8, číslo: 3, první strana: 133, rok: 2018
https://doi.org/10.14712/23363177.2015.61
Copyright (c) 2014

Tato práce je licencována pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.