Crossref Cited-by (8)

Služba reprezentuje výstupy citací nakladatelů zapojených do systému Cited-by (rozšířená služba Crossref).

1. Třídní učitel v sociálních vztazích se svými žáky: případová studie
Alena Bendová
Pedagogická orientace  ročník: 26,  číslo: 2,  první strana: 252,  rok: 2016  
https://doi.org/10.5817/PedOr2016-2-252

2. DEVELOPMENT OF PUPIL´S SELFASSESSMENT AS A PART OF TEACHER´S ASSESSMENT STRATEGY IN TECHNICAL EDUCATION AT PRIMARY SCHOOL
Pavlína ČÁSTKOVÁ
Journal of Technology and Information  ročník: 10,  číslo: 2,  první strana: 41,  rok: 2018  
https://doi.org/10.5507/jtie.2018.010

3. Prozatím nevyužitá šance: situační analýza v pedagogickém výzkumu
Jan Kalenda
Pedagogická orientace  ročník: 26,  číslo: 3,  první strana: 457,  rok: 2016  
https://doi.org/10.5817/PedOr2016-3-457

4. The Opinion of "Teaching of Vocational Subjects and Practical Training" Students on the Practice Teaching Process
Alena Bendová, Marie Horáčková
Lifelong Learning  ročník: 10,  číslo: 2,  první strana: 133,  rok: 2020  
https://doi.org/10.11118/lifele20201002133

5. Rozvoj sebehodnocení žáka v technické výchově na primární škole
Pavlína Částková
ISBN 978-80-244-5395-8  rok: 2018  
https://doi.org/10.5507/pdf.18.24453958

6. Badatelský přístup v technickém vzdělávání: Teorie a výzkum
Jiří Dostál, Mária Kožuchová
ISBN 978-80-244-4913-5  rok: 2016  
https://doi.org/10.5507/pdf.16.24449135

7. Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství
Kateřina Vlčková, Kateřina Lojdová, Josef Lukas, Jan Mareš, Zuzana Šalamounová, Tomáš Kohoutek, Jarmila Bradová, Stanislav Ježek
ISBN 978-80-210-8097-3  rok: 2015  
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8097-2015

8. Pupils’ Questions in Dialogic Teaching from the Perspective of Pedagogical Research
Hana Lukášová, Marie Pavelková
Acta Educationis Generalis  ročník: 7,  číslo: 3,  první strana: 76,  rok: 2017  
https://doi.org/10.1515/atd-2017-0025



Copyright (c) 2015 Klára Šeďová

Creative Commons License
Tato práce je licencována pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.