Výchovně vzdělávací proces na vysokých školách

Vol.3,No.8-9(1993)

References

Blížkovský, B.: Systémová pedagogika. Ostrava, Amosium 1992

Čermáková, Z. — Holda, K.: Studenti vysokých škol roku 1991. Alma mater, 2, 1991/92, č. 2, s. 60-71.

Cerych, L.: Tendence vývoje vysokého školství v západní Evropě. Alma mater, 1, 1990/91, č. 1, s. 11-24.

Cerych, L. aj.: Zpráva expertů OECD o situaci a problémech československého vysokého školství. Praha, Centrum pro studium vysokého školství 1992.

Helus, Z.: Zřetel k autoregulaci jako složka osobnostního přístupu k žákům. Pedagogika, 40, 1990, č. 1, s. 27-38.

Hrabal, V.: Jaký jsem učitel? Metody získávání poznatků o vlastní vzdělávací činnosti. Praha, SPN 1988.

King, A. — Schneider, B.: První globální revoluce. Svět na prahu nového tisíciletí. Bratislava, Bradlo 1991.

Kotásek, J.: O stavu a perspektivách západoevropského a severoamerického vysokého školství. Vysoká škola, 38, 1989/90, č. 7, s. 320-328, č. 8, s. 361-369.

Mareš, J. — Ouhrabka, M.: Žákovo pojetí učiva. Pedagogika, 42, 1992, č. I, s. 83-94.

Smimova, J. E. (Red): Modelirovanije dejatelnosti specialista na osnove kompleksnogo issledovanija. Leningrad, Izd. Leningradskogo hni versi tet a 1984.

Švec, V.: Hlavní poznatky a doporučení z průzkumu mínění absolventů VA. Sborník VA, řada D, 1992, č. 1, s. 41-48.

Švec, V.: Zvyšování pedagogické kompetence vysokoškolských učitelů v demokratické společnosti. Pedagogická revue, 44, 1992, č. 6, s. 401-412.

Švec, V.: Jak dál v pedagogicko-psychologickém vzdělávání vysokoškolských učitelů? Pedagogická orientace 1992, č. 4, s. 74-76.

Švec, V.: Zkušenosti se zjišťováním a ovlivňováním pojetí výuky u vysokoškolských učitelů. In: Sborník referátů ze 3. celostátního semináře o pedagogické interakci a komunikaci. Hradec Králové, Vysoká pedagogická škola 1993.

Tonucci, F.: Vyučovat nebo naučit? Praha, Středisko vědeckých informací pedagogické fakulty UK 1991.

Vlček, J. aj.: Návrh tezí koncepce vysokých škol v České republice pro období 1992-1997. Praha, Odbor vysokých škol MŠMT ČR 1992.

Walterová, E.: Trendy a inovace v teorii a tvorbě kurikula. In: Průcha, J. (Ed): Proměny vzdělávání v mezinárodním kontextu. Praha, Ústav pedagogických a psychologických výzkumů na pedagogické fakultě UK 1992, s. 45-56.

Metrics

275

Views

164

PDF (Czech) views