Vzdělávání pro umění být
Bd.10,Nr.2(2000)
krize lidské mysli; globalizace; sociální organismus; paradigma; trojčlenná lidská bytost tělesně-duševně-duchovní; holistický; participace; intuice; postmodernismus; New Age; hereitici; čtyři pilíře vzdělávání; žít pospolu; umět poznávat a jednat; umět b
Capra, F. Ekogramotnost. Projev na Fóru 2000. Baraka č. 3, 1997/98.
Fergusonová, M. Nové způsoby učení. Baraka č. 3, 1997/98.
Gang, P. Rethinking Education. 1989.
Havel, V. Úvodní projev na Fóru 2000 v r. 1997. Nová přítomnost, č. 10, 1997.
Keller, J. Dvanáct omylů sociologie. 1995.
Kuhn, T. The Structure of Scientific Revolution. 1962.
Kubíčková, M. Vůle ke zdravému životu. 1996.
Montessori, M. Objevování dítěte. Baraka č. 3, 1997/98.
Pešková, J. Filosofie výchovy - půda pro vzájemné setkání a dorozumění oborů a lidí. In Hledání učitele, 1996.
Preuss, O. Zum Bildungsauftrag der Schule heute und der daraus sich erhebenden Aufgaben der Lehrerbildung. Universität Brehmen, 1998.
Pring, R. The Role of Teachers. Resurgence, ě. 160, 1993.
Orr, D. Schools for the 21st Century. Resurgence, č. 160, 1993.
Skolimowski, H. The Participatory Mind. 1994.
Steiner, R. Neugestaltung des sozialen Organismus. 1971.
Štampach, O. Heretici jsou přínosem. Baraka č. 3, 1997/98.
Učení je skryté bohatství. Zpráva mezinárodní komise UNESCO, Vzdělávání pro 21. století. 1997.
Wilber, K. A Brief History of Everything. 1996.
Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International.
Copyright (c) 2017 Miluše Kubíčková