Klima a násilí v českých školách: neslušné chování žáků vůči učitelům
Bd.17,Nr.2(2007)
Studie seznamuje s některými výsledky francouzského výzkumu ověřování klimatu a údajného epidemického rozsahu šikany v českých základních školách. Díky němu došlo k odhalení fenoménu neslušného a nevhodného chování žáků vůči učitelům jako nového indikátoru edukačního klimatu a vztahů ve škole. Nastiňuje nesnadnou sociální a ekonomickou situaci učitelů spojenou s problémem utváření pedagogického a didaktického vztahu a s potřebou vědeckých analýz současného stavu jejich profese.
klima školy; šikana v českých školách; vztah žáků a učitelů; komparativní výzkum
![Creative-Commons-Lizenz](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International.
Copyright (c) 2014 Czech Pedagogical Society