Cited-by (2)

Vypsané reference jsou poskytnuty službou Cited-by (rozšířená služba Crossref). Služba nereprezentuje úplný soupis zdrojů citujících článek.

1. An opportunity to develop respect and responsibility through a socio-musical program in a primary school: A case study
Emilia Campayo-Muñoz, Laura Cuervo-Calvo, Alberto Cabedo-Mas
Research Studies in Music Education  ročník:  45,  číslo:  3,  první strana:  463,  rok:  2023  
https://doi.org/10.1177/1321103X221131210

2. Současné trendy hudebněteoretické výuky v základních uměleckých školách České republiky
Judita Kučerová, Terezie Čertková, Martina Dvořáková, Hana Havelková, Renata Horáková, Alžběta Hrbáčová, Ondřej Musil, Radka Nepauerová, František Ostrý, Markéta Ottová, Kristina Rafailov, Jaroslava Rodičová, Marek Sedláček, Markéta Szendiuchová, Pavel Šuranský, Kateřina Vašíčková, Zdislava Voborná
ISBN 978-80-210-9219-8  rok:  2018  
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9219-2018