Cited-by (3)

Vypsané reference jsou poskytnuty službou Cited-by (rozšířená služba Crossref). Služba nereprezentuje úplný soupis zdrojů citujících článek.

1. Online marketingová komunikace cílící na děti školního věku
Jitka Burešová, Marie Pospíšilová, Otakar Ungerman, Jaroslava Dědková, Jitka Jursová, Jan Berki
ISBN 978-80-280-0303-6  rok:  2023  
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0303-2023

2. Incorporating new variables into a model of brand extension in fast fashion
Jitka Burešová, Roman Vavrek
Innovative Marketing   ročník:  20,  číslo:  2,  první strana:  240,  rok:  2024  
https://doi.org/10.21511/im.20(2).2024.20

3. International overview of business profiles from the perspective of Instagram users
Renata Machova, Kamilla Santa, Patrik Basa
Marketing and Management of Innovations  ročník:  5,  číslo:  3,  první strana:  11,  rok:  2021  
https://doi.org/10.21272/mmi.2021.3-01