1. Interakce při řešení problémově orientovaných úloh ve výuce přírodovědy
Tereza Češková
ORBIS SCHOLAE ročník: 14, číslo: 1, první strana: 49, rok: 2020
https://doi.org/10.14712/23363177.2020.3
2. Postupy používané učiteli ve vztahu k žákovské chybě při interakci s celou třídou
Martin Majcík
Pedagogická orientace ročník: 28, číslo: 3, první strana: 472, rok: 2018
https://doi.org/10.5817/PedOr2018-3-472
3. Výzkum interakce mezi spolužáky: přehled konverzačněanalytických studií
František Tůma, Linda Nepivodová, Nicola Fořtová
ORBIS SCHOLAE ročník: 13, číslo: 2, první strana: 7, rok: 2019
https://doi.org/10.14712/23363177.2019.12
4. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou
Martin Majcík
ISBN 978-80-280-0127-8 rok: 2022
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0127-2022