Cited-by (4)

Vypsané reference jsou poskytnuty službou Cited-by (rozšířená služba Crossref). Služba nereprezentuje úplný soupis zdrojů citujících článek.

1. Interakce při řešení problémově orientovaných úloh ve výuce přírodovědy
Tereza Češková
ORBIS SCHOLAE  ročník:  14,  číslo:  1,  první strana:  49,  rok:  2020  
https://doi.org/10.14712/23363177.2020.3

2. Postupy používané učiteli ve vztahu k žákovské chybě při interakci s celou třídou
Martin Majcík
Pedagogická orientace  ročník:  28,  číslo:  3,  první strana:  472,  rok:  2018  
https://doi.org/10.5817/PedOr2018-3-472

3. Výzkum interakce mezi spolužáky: přehled konverzačněanalytických studií
František Tůma, Linda Nepivodová, Nicola Fořtová
ORBIS SCHOLAE  ročník:  13,  číslo:  2,  první strana:  7,  rok:  2019  
https://doi.org/10.14712/23363177.2019.12

4. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou
Martin Majcík
ISBN 978-80-280-0127-8  rok:  2022  
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0127-2022