Cited-by (4)

Vypsané reference jsou poskytnuty službou Cited-by (rozšířená služba Crossref). Služba nereprezentuje úplný soupis zdrojů citujících článek.

1. Proč školství a jeho aktéři selhávají
Radim Šíp
ISBN 978-80-210-9378-2  rok:  2019  
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9378-2019

2. Vybrané aspekty formování profesního přesvědčení začínajících učitelů
Jaroslava Ševčíková, Jitka Plischke, Štefan Chudý
ISBN 978-80-244-6077-2  rok:  2021  
https://doi.org/10.5507/pdf.21.24460765

3. Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé
Kateřina Vlčková, Kateřina Lojdová, Josef Lukas, Jan Mareš, Lucie Škarková, Tomáš Kohoutek, Petr Květon, Stanislav Ježek
ISBN 978-80-210-9652-3  rok:  2020  
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9652-2020

4. Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory
Jan Slavík, Tomáš Janík, Petr Najvar, Petr Knecht
ISBN 978-80-210-8569-5  rok:  2017  
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8569-2017