Cited-by (9)

Vypsané reference jsou poskytnuty službou Cited-by (rozšířená služba Crossref). Služba nereprezentuje úplný soupis zdrojů citujících článek.

1. Profesionalizace vzdělávání učitelů pro primární školu – možnosti a meze
Anna Tomková, Vladimíra Spilková
ORBIS SCHOLAE  ročník:  13,  číslo:  1,  první strana:  9,  rok:  2019  
https://doi.org/10.14712/23363177.2019.19

2. Self-concept of Teachers - Suggestions for Self-evaluation and Research
Hana Lukášová
e-Pedagogium  ročník:  17,  číslo:  1,  první strana:  46,  rok:  2017  
https://doi.org/10.5507/epd.2017.005

3. Skryté kurikulum, žité příběhy. Narativy studentů učitelství o škole
Kateřina Lojdová
Pedagogická orientace  ročník:  25,  číslo:  5,  první strana:  649,  rok:  2015  
https://doi.org/10.5817/PedOr2015-5-649

4. Mentoring jako prostředek podpory profesního učení studentů učitelství a učitelů
Vladimíra Spilková, Barbora Zavadilová
Pedagogická orientace  ročník:  31,  číslo:  1,  první strana:  4,  rok:  2021  
https://doi.org/10.5817/PedOr2021-1-4

5. Sharing pedagogical knowledge between student teacher and her training teacher in the course of pedagogical practice
Kateřina Cásková, Štefan Chudý
e-Pedagogium  ročník:  18,  číslo:  4,  první strana:  41,  rok:  2018  
https://doi.org/10.5507/epd.2018.044

6. Vybrané aspekty formování profesního přesvědčení začínajících učitelů
Jaroslava Ševčíková, Jitka Plischke, Štefan Chudý
ISBN 978-80-244-6077-2  rok:  2021  
https://doi.org/10.5507/pdf.21.24460765

7. Affinity Continuum: Toward Professional Autonomy
Jan Šimek, Lenka Procházková, Michal Dubec
Transactional Analysis Journal  ročník:  54,  číslo:  3,  první strana:  295,  rok:  2024  
https://doi.org/10.1080/03621537.2024.2359300

8. The value of education for novice academic staff from the perspective of selected aspects of self-concept
Iva Koribská
e-Pedagogium  ročník:  19,  číslo:  3,  první strana:  43,  rok:  2019  
https://doi.org/10.5507/epd.2019.021

9. Barriers to the implementation of primary prevention of risky behaviour in school in the context of teacher/ school prevention methodologist activities
Miroslav Procházka
Pedagogická orientace  ročník:  30,  číslo:  4,  rok:  2022  
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-4-511