1. Profesionalizace vzdělávání učitelů pro primární školu – možnosti a meze
Anna Tomková, Vladimíra Spilková
ORBIS SCHOLAE ročník: 13, číslo: 1, první strana: 9, rok: 2019
https://doi.org/10.14712/23363177.2019.19
2. Self-concept of Teachers - Suggestions for Self-evaluation and Research
Hana Lukášová
e-Pedagogium ročník: 17, číslo: 1, první strana: 46, rok: 2017
https://doi.org/10.5507/epd.2017.005
3. Skryté kurikulum, žité příběhy. Narativy studentů učitelství o škole
Kateřina Lojdová
Pedagogická orientace ročník: 25, číslo: 5, první strana: 649, rok: 2015
https://doi.org/10.5817/PedOr2015-5-649
4. Mentoring jako prostředek podpory profesního učení studentů učitelství a učitelů
Vladimíra Spilková, Barbora Zavadilová
Pedagogická orientace ročník: 31, číslo: 1, první strana: 4, rok: 2021
https://doi.org/10.5817/PedOr2021-1-4
5. Sharing pedagogical knowledge between student teacher and her training teacher in the course of pedagogical practice
Kateřina Cásková, Štefan Chudý
e-Pedagogium ročník: 18, číslo: 4, první strana: 41, rok: 2018
https://doi.org/10.5507/epd.2018.044
6. Vybrané aspekty formování profesního přesvědčení začínajících učitelů
Jaroslava Ševčíková, Jitka Plischke, Štefan Chudý
ISBN 978-80-244-6077-2 rok: 2021
https://doi.org/10.5507/pdf.21.24460765
7. Affinity Continuum: Toward Professional Autonomy
Jan Šimek, Lenka Procházková, Michal Dubec
Transactional Analysis Journal ročník: 54, číslo: 3, první strana: 295, rok: 2024
https://doi.org/10.1080/03621537.2024.2359300
8. The value of education for novice academic staff from the perspective of selected aspects of self-concept
Iva Koribská
e-Pedagogium ročník: 19, číslo: 3, první strana: 43, rok: 2019
https://doi.org/10.5507/epd.2019.021
9. Barriers to the implementation of primary prevention of risky behaviour in school in the context of teacher/ school prevention methodologist activities
Miroslav Procházka
Pedagogická orientace ročník: 30, číslo: 4, rok: 2022
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-4-511