1. Barriers to the implementation of primary prevention of risky behaviour in school in the context of teacher/ school prevention methodologist activities
Miroslav Procházka
Pedagogická orientace ročník: 30, číslo: 4, rok: 2022
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-4-511
2. Profesní aktérství začínajících učitelů v základních školách
Michaela Píšová, Světlana Hanušová
ORBIS SCHOLAE ročník: 12, číslo: 3, první strana: 85, rok: 2019
https://doi.org/10.14712/23363177.2019.1
3. Subjektivní teorie a jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů
Petr Koubek
ISBN 978-80-210-9810-7 rok: 2021
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9810-2021
4. Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé
Kateřina Vlčková, Kateřina Lojdová, Josef Lukas, Jan Mareš, Lucie Škarková, Tomáš Kohoutek, Petr Květon, Stanislav Ježek
ISBN 978-80-210-9652-3 rok: 2020
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9652-2020
5. Učitelský sbor české základní školy
Petr Urbánek
ORBIS SCHOLAE ročník: 12, číslo: 3, první strana: 11, rok: 2019
https://doi.org/10.14712/23363177.2019.4
6. Vybrané aspekty formování profesního přesvědčení začínajících učitelů
Jaroslava Ševčíková, Jitka Plischke, Štefan Chudý
ISBN 978-80-244-6077-2 rok: 2021
https://doi.org/10.5507/pdf.21.24460765
7. Selected Aspects of the Professional Beliefs of Novice Teachers
Jaroslava Ševčíková, Jitka Plischke
e-Pedagogium ročník: 20, číslo: 1, první strana: 7, rok: 2020
https://doi.org/10.5507/epd.2020.002
8. Mentoring jako prostředek podpory profesního učení studentů učitelství a učitelů
Vladimíra Spilková, Barbora Zavadilová
Pedagogická orientace ročník: 31, číslo: 1, první strana: 4, rok: 2021
https://doi.org/10.5817/PedOr2021-1-4
9. The Palgrave Handbook of Teacher Education in Central and Eastern Europe
Karolina Duschinská, Miroslava Černochová
ISBN 978-3-031-09515-3 Chapter 2, první strana: 27, rok: 2023
https://doi.org/10.1007/978-3-031-09515-3_2
10. Novice Teachers of English as a Foreign Language in the Czech Republic and their Drop-Out Intentions
Světlana Hanušová, Michaela Píšová, Tomáš Kohoutek
Journal of Language and Cultural Education ročník: 7, číslo: 2, první strana: 51, rok: 2019
https://doi.org/10.2478/jolace-2019-0011