Cited-by (10)

Vypsané reference jsou poskytnuty službou Cited-by (rozšířená služba Crossref). Služba nereprezentuje úplný soupis zdrojů citujících článek.

1. Professional vision of future English language teachers: subject-specific noticing and knowledge-based reasoning
Klára Uličná
e-Pedagogium  ročník:  17,  číslo:  2,  první strana:  38,  rok:  2017  
https://doi.org/10.5507/epd.2017.023

2. Video v učitelském vzdělávání: přístupy a výzvy
Tomáš Janík, Monika Černá, Petr Najvar, Libuše Samková, Lukáš Rokos, Jan Petr
Pedagogická orientace  ročník:  30,  číslo:  1,  první strana:  5,  rok:  2020  
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-1-5

3. Subjektivní teorie a jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů
Petr Koubek
ISBN 978-80-210-9810-7  rok:  2021  
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9810-2021

4. Učitel v předškolním vzdělávání a jeho příprava na profesi
Zora Syslová
ISBN 978-80-210-8476-6  rok:  2017  
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8476-2017

5. Vliv přípravného studia učitelů na rozvoj jejich profesního vidění
Lenka Pavlasová, Jarmila Robová, Klára Uličná, Naďa Vondrová, Jana Stará, Magdalena Novotná
Studia paedagogica  ročník:  27,  číslo:  1,  první strana:  13,  rok:  2022  
https://doi.org/10.5817/SP2022-1-1

6. PRE-SERVICE CHEMISTRY TEACHERS’ PROFESSIONAL VISION DEVELOPMENT: THE EFFECT OF LESSON-OBSERVATION PRACTICE
Linda Honskusová, Karel Vojíř, Martin Rusek
Journal of Baltic Science Education  ročník:  21,  číslo:  1,  první strana:  52,  rok:  2022  
https://doi.org/10.33225/jbse/22.21.52

7. The preschool teacher as a reflective practitioner
Zora Syslová
ISBN 978-80-210-9556-4  rok:  2019  
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9556-2019

8. Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory
Jan Slavík, Tomáš Janík, Petr Najvar, Petr Knecht
ISBN 978-80-210-8569-5  rok:  2017  
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8569-2017

9. To see or not to see: Profesní vidění budoucích učitelů anglického jazyka a budoucích učitelů pro 1. stupeň se specializací na anglický jazyk
Klára Uličná
Pedagogická orientace  ročník:  27,  číslo:  1,  první strana:  81,  rok:  2017  
https://doi.org/10.5817/PedOr2017-1-81

10. The View of Student Teachers on the Teacher’s Profession
Petra Trávníčková
Acta Educationis Generalis  ročník:  11,  číslo:  3,  první strana:  23,  rok:  2021  
https://doi.org/10.2478/atd-2021-0019