1. Professional vision of future English language teachers: subject-specific noticing and knowledge-based reasoning
Klára Uličná
e-Pedagogium ročník: 17, číslo: 2, první strana: 38, rok: 2017
https://doi.org/10.5507/epd.2017.023
2. Video v učitelském vzdělávání: přístupy a výzvy
Tomáš Janík, Monika Černá, Petr Najvar, Libuše Samková, Lukáš Rokos, Jan Petr
Pedagogická orientace ročník: 30, číslo: 1, první strana: 5, rok: 2020
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-1-5
3. Subjektivní teorie a jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů
Petr Koubek
ISBN 978-80-210-9810-7 rok: 2021
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9810-2021
4. Učitel v předškolním vzdělávání a jeho příprava na profesi
Zora Syslová
ISBN 978-80-210-8476-6 rok: 2017
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8476-2017
5. Vliv přípravného studia učitelů na rozvoj jejich profesního vidění
Lenka Pavlasová, Jarmila Robová, Klára Uličná, Naďa Vondrová, Jana Stará, Magdalena Novotná
Studia paedagogica ročník: 27, číslo: 1, první strana: 13, rok: 2022
https://doi.org/10.5817/SP2022-1-1
6. PRE-SERVICE CHEMISTRY TEACHERS’ PROFESSIONAL VISION DEVELOPMENT: THE EFFECT OF LESSON-OBSERVATION PRACTICE
Linda Honskusová, Karel Vojíř, Martin Rusek
Journal of Baltic Science Education ročník: 21, číslo: 1, první strana: 52, rok: 2022
https://doi.org/10.33225/jbse/22.21.52
7. The preschool teacher as a reflective practitioner
Zora Syslová
ISBN 978-80-210-9556-4 rok: 2019
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9556-2019
8. Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory
Jan Slavík, Tomáš Janík, Petr Najvar, Petr Knecht
ISBN 978-80-210-8569-5 rok: 2017
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8569-2017
9. To see or not to see: Profesní vidění budoucích učitelů anglického jazyka a budoucích učitelů pro 1. stupeň se specializací na anglický jazyk
Klára Uličná
Pedagogická orientace ročník: 27, číslo: 1, první strana: 81, rok: 2017
https://doi.org/10.5817/PedOr2017-1-81
10. The View of Student Teachers on the Teacher’s Profession
Petra Trávníčková
Acta Educationis Generalis ročník: 11, číslo: 3, první strana: 23, rok: 2021
https://doi.org/10.2478/atd-2021-0019