Cited-by (4)

Vypsané reference jsou poskytnuty službou Cited-by (rozšířená služba Crossref). Služba nereprezentuje úplný soupis zdrojů citujících článek.

1. Becoming a teacher: The dance between tacit and explicit knowledge
Vlastimil Švec, Jan Nehyba, Petr Svojanovský, James Lawley, Radim Šíp, Eva Minaříková, Blanka Pravdová, Barbora Šimůnková, Jan Slavík
ISBN 978-80-210-8605-0  rok:  2017  
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8605-2017

2. Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi
Vlastimil Švec, Jan Nehyba, Petr Svojanovský, James Lawley, Radim Šíp, Eva Minaříková, Blanka Pravdová, Barbora Šimůnková, Jan Slavík
ISBN 978-80-210-8429-2  rok:  2016  
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8429-2016

3. Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé
Kateřina Vlčková, Kateřina Lojdová, Josef Lukas, Jan Mareš, Lucie Škarková, Tomáš Kohoutek, Petr Květon, Stanislav Ježek
ISBN 978-80-210-9652-3  rok:  2020  
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9652-2020

4. Adaptation of Teacher Power Use Scale to Lower Secondary Students and Student Teachers
Kateřina Vlčková, Jan Mareš, Stanislav Ježek
Pedagogická orientace  ročník:  25,  číslo:  6,  první strana:  798,  rok:  2016  
https://doi.org/10.5817/PedOr2015-6-798