1. Informatics in Schools. Rethinking Computing Education
Jiří Vaníček
ISBN 978-3-030-90228-5 Chapter 9, první strana: 109, rok: 2021
https://doi.org/10.1007/978-3-030-90228-5_9
2. Comparative Analysis of ICT in Education Between China and Central and Eastern European Countries
Miroslava Černochová, Jarmila Novotná
ISBN 978-981-15-6879-4 Chapter 6, první strana: 107, rok: 2020
https://doi.org/10.1007/978-981-15-6879-4_6
3. ALGORITMIC AND APPLICATION COMPUTER SKILLS OF SECONDARY SCHOOL GRADUATES
Hana HAVELKOVÁ
Journal of Technology and Information ročník: 9, číslo: 1, první strana: 109, rok: 2017
https://doi.org/10.5507/jtie.2016.017
4. Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé
Kateřina Vlčková, Kateřina Lojdová, Josef Lukas, Jan Mareš, Lucie Škarková, Tomáš Kohoutek, Petr Květon, Stanislav Ježek
ISBN 978-80-210-9652-3 rok: 2020
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9652-2020
5. Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory
Jan Slavík, Tomáš Janík, Petr Najvar, Petr Knecht
ISBN 978-80-210-8569-5 rok: 2017
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8569-2017
6. Technické vzdělávání na základních školách v kontextu společenských a technologických změn
Jiří Dostál, Alena Hašková, Mária Kožuchová, Jiří Kropáč, Milan Ďuriš, Jarmila Honzíková
ISBN 978-80-244-5238-8 rok: 2017
https://doi.org/10.5507/pdf.17.24452388
7. Modely v didaktice biologie
Kateřina Jančaříková
Biologie. Chemie. Zeměpis ročník: 26, číslo: 1, první strana: 2, rok: 2017
https://doi.org/10.14712/25337556.2017.1.1
8. Rethinking L1 Education in a Global Era
Stanislav Štěpáník
ISBN 978-3-030-55997-7 Chapter 9, první strana: 177, rok: 2020
https://doi.org/10.1007/978-3-030-55997-7_9
9. Didactics in Vocational Education in the Czech Republic – Current Situation and Perspectives
Pavel Pecina, Peter Marinič
Lifelong Learning ročník: 11, číslo: 2, první strana: 147, rok: 2021
https://doi.org/10.11118/lifele20211102147
10. Current Topics in Czech and Central European Geography Education
Petra Karvánková, Miroslav Marada, Dana Řezníčková, Alena Madziková, Danuta Piróg
ISBN 978-3-319-43614-2 Chapter 1, první strana: 1, rok: 2017
https://doi.org/10.1007/978-3-319-43614-2_1
11. Kvalita vrstevnické zpětné vazby při badatelské úloze z biologie člověka v hodinách přírodopisu
Lukáš Rokos, Jana Lišková
Pedagogická orientace ročník: 29, číslo: 1, první strana: 43, rok: 2019
https://doi.org/10.5817/PedOr2019-1-43
12. Klíčová kompetence (nejen) pro umělecké obory v evropském kurikulu : analytické vysvětlení
Jan Slavík, Kateřina Dytrtová, Ondřej Hník, Lucie Jakubcová, Alena Nohavová, Veronika Rodová, Věra Uhl Skřivanová
Studia paedagogica ročník: 27, číslo: 3, první strana: 9, rok: 2023
https://doi.org/10.5817/SP2022-3-1
13. STEM education and Fermi problems
Renata Holubova
AIP Conference Proceedings
ISSN 0094-243X vol. 1798, první strana: 030001, rok: 2017
https://doi.org/10.1063/1.4974372
14. SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ ABILITY TO WORK WITH THE TASKS DESIGNED FOR BIOLOGY OLYMPIAD
Matěj Novák, Jan Petr, Tomáš Ditrich
Journal of Baltic Science Education ročník: 20, číslo: 5, první strana: 827, rok: 2021
https://doi.org/10.33225/jbse/21.20.827
15. Subjektivní teorie a jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů
Petr Koubek
ISBN 978-80-210-9810-7 rok: 2021
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9810-2021
16. The approaches to the didactics of physics in the Czech Republic – Historical development
Vojtěch Žák
AIP Conference Proceedings
ISSN 0094-243X vol. 1798, první strana: 040009, rok: 2017
https://doi.org/10.1063/1.4974388
17. Didaktické kazuistiky výuky přírodopisu a biologie
Martin Jáč, Jitka Kopecká, Monika Morris, Olga Vránová
ISBN 978-80-244-5695-9 rok: 2019
https://doi.org/10.5507/pdf.19.24456331
18. DIDACTICS OF TECHNICAL SUBJECTS AT SECONDARY SCHOOLS - DEVELOPMENT, STATE AND PROSPECTS
Pavel PECINA, Petr SLÁDEK
Journal of Technology and Information ročník: 8, číslo: 1, první strana: 5, rok: 2016
https://doi.org/10.5507/jtie.2016.003
19. Proměny konstruktivismu v muzejní pedagogice George E. Heina
Monika Mikulášková
Museologica Brunensia číslo: 1, první strana: 41, rok: 2017
https://doi.org/10.5817/MuB2017-1-5
20. TECHNOLOGY EDUCATION AT A CROSSROADS - HISTORY, PRESENT AND PERSPECTIVES
Jiří DOSTÁL, Veena PRACHAGOOL
Journal of Technology and Information ročník: 8, číslo: 2, první strana: 5, rok: 2016
https://doi.org/10.5507/jtie.2016.006
21. Computational Thinking and How to Develop it in the Educational Process
Milan Klement, Tomáš Dragon, Lucie Bryndová
ISBN 978-80-244-5797-0 rok: 2020
https://doi.org/10.5507/pdf.20.24457963
22. Impact of Teachers’ Beliefs on Teaching Phonetic Aspects: the Case of Czech as L1
Stanislav Štěpáník, Jana Vlčková-Mejvaldová
Journal of Language and Cultural Education ročník: 7, číslo: 2, první strana: 108, rok: 2019
https://doi.org/10.2478/jolace-2019-0014
23. Od digitální gramotnosti k informatickému myšlení - koncepce, obsah a realizace výuky informatiky z pohledu jejich aktérů
Klement Milan, Bártek Květoslav
ISBN 978-80-244-5550-1 rok: 2019
https://doi.org/10.5507/pdf.19.24455495